غرفه “نیکا گشت”

بازدید معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از غرفه “نیکا گشت”

 

در حاشیه دومین روز از یازدهمین دوره نمایشگاه بین المللی گردشگری  و صنایع وابسته،غرفه “نیکا گشت” میزبان مهندس علی اصغر مونسان –معاون رئیس جمهورو رئیس سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بود.
در این بازدید آقای عجمی، مدیریت آژانس ضمن میزبانی از متولی امر گردشگری کشور، به ارائه گزارشی اجمالی از فعالیت های انحصاری “نیکا گشت” و همچنین فرصت های بالقوه و ممتاز صنعت گردشگری کشور پرداخت.
در این بازدید که در ساعات پایانی روز دوم نمایشگاه صورت گرفت، تعدادی از معاونین و مدیران ارشد سازمان میراث فرهنگی نیز معاون رئیس جمهور را همراهی می کردند تا با بررسی پیشنهادها و درخواست های مطرح شده توسط صاحب نظران این صنعت، بتوانند در بستر سازی هر چه بهتر و مناسب تر برای نیل به اهداف میان مدت و بلند مدت صنعت توریسم در کشور، تدابیر لازم را اتخاذ نمایند.
آقای مهندس مونسان در دیدار از غرفه “نیکا گشت” نیز ضمن تمجید از ابتکاران و خدمات رسانی صادقانه و مسئولانه آژانس ابراز امیدواری کرد، با فراهم آوردن امکانات لازم و همچنین حمایت از شرکت های باسابقه و خوش نام در این عرصه، بتوان از ظرفیت های بالای کشور برای جذب توریست خارجی و توسعه این صنعت مهم به بهترین شکل ممکن بهره برداری کرد.
یازدهمین دوره نمایشگاه بین المللی گردشگری  و صنایع وابسته تا ششم بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه های تهران دایر بوده و تا پایان روز دوم این نمایشگاه غرفه “نیکا گشت” افتخار میزبانی از میهمانان ارزشمند داخلی و خارجی را داشته است.

 

 

 

 

 

 

جهت تهیه بلیط داخلی در هر ساعت شبانه روز اینجا را کلیک کنید . 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *