مجارستان | اتریش | چک

جزئیات تور

  • قیمت: 2190 یورو + 35.500.000 تومان
  • مدت: 9 شب و 10 روز
  • تاریخ برگزاری: 1403-05-23
  • پکیج
    پکیج تور :
  • حمل و نقل
  • خدمات تور: اخذ ویزای شنگن
    بلیت رفت و برگشت امارات
    ترانسفر فرودگاهی اختصاصی
    3 شب اقامت در هتل 4 ستاره تاپ در بوداپست با صبحانه
    3 شب اقامت در هتل 4 ستاره تاپ در وین با صبحانه
    3 شب اقامت در هتل 4 ستاره تاپ در چک با صبحانه
    گشت شهری در پراگ، وین، براتیسلاوا با نهار، بوداپست
    ترانسفر بین شهری
    راهنمای فارسی زبان
    بیمه مسافرتی

درباره تور

تور مجارستان اتریش چک

آژانس گردشگری نیکا گشت را بسیاری بعنوان برگزار کننده تور های لولکس و انحصاری اروپا می شناسند. بیش از یک دهه تجربه موفق در برگزاری تورهای اروپا آن هم نه در مسیرهایی کلیشه ای و اصطلاحا تکراری باعث شده است، نیکا گشت را به عنوانی برندی خوش نام با مشتریان خاص در صنعت گردشگری توصیف کنند. با معرفی یکی از مسیرهای ویژه یعنی تور مجارستان اتریش چک با ما همراه باشید.

طی ۱۰ روزی که با این تور افتخار همراهی با شما را خواهیم داشت ۳ شب ابتدایی را در بوداپست ، پایتخت زیبای کشور مجارستان سپری خواهیم کرد. روز چهارم وارد وین، پایتخت مدرن کشور اتریش می شویم و ۳ شب پایانی را در شهر اغواگر پراگ وهتلی ۴ ستاره اقامت خواهیم داشت. 

بوداپست-مجارستان:


مجارستان از کشورهای کمونیستی پیشین بلوک شرق، یکی از توریستی ترین کشورهای اروپای شرقی است.

تنها در سال ۲۰۱۱ بیش از ۱۰ میلیون گردشگر از این کشور بازدید کردند. مجارستان در سال ۲۰۰ به عضویت اتحادیه اروپا درآمد و طی این سالها توانسته از موهبت های رهاییی از فلسفه کمونیسم و پیوستن به اتحادیه اروپا بهره مند گردد.

شاید معروف ترین عامل شهرت مجارستان، چشمه‌های آب‌ گرمی باشد که در سرتاسر کشور پراکنده شده‌ است .  تنها در بوداپست ۱۱۸ چشمه‌ی آب گرم وجود دارد. چشمه‌‌های آبگرم مجارستان که در دنیا مشهور به «اثر جادویی» هستند بسیاری از بیماری‌های مزمن را تسکین می‌دهند. استفاده از این آب‌ها، نه‌تنها برای توان‌بخشی بلکه برای خوش‌گذرانی صرف نیز عالی است. حمام‌های تاریخی مجارستان با پیشینه‌ای ۲۰۰۰ ساله در استفاده از این آب‌گرم‌ها، شما را به یک سفر تاریخی در دل دوران روم خواهد برد.

رودخانه دانوب

شهری را تصور کنید که رودخانه دانوب از مرکز آن می گذرد! بنظر همین یک مورد برای جذابیت یک شهر کافی باشد اما این مهم تمام جذابیت بوداپست نیست.

بوداپـست پایتخت و بزرگترین شهر مجارستان است. این شهر به اندازه ای زیباست که به عنوان پاریس اروپای مرکزی نیز شهرت دارد. در تور مجارستان اتریش چک در ابتدای سفر وارد این شهر شده و طی یک گشت شهری به همراه راهنمای محلی  و تور لیدر فارسی زبان بسیاری از جاذبه های بوداپست را خواهید دید. البته گشت های اختیاری نیز برای این شهر در نظر گرفت شده است که می توانید با ارتقاء تور از این مورد نیز استفاده کنید.
متروی بوداپست پس از متروی لندن قدیمی‌ترین مترو در جهان محسوب می‌شود. این مترو در سال ۱۸۹۶ بنا شد. بزرگ‌ترین صومعه‌ سرای یهودیان در اروپا، در بوداپست قرار دارد. این صومعه با ۳۰۰۰ صندلی، دومین صومعه‌ی بزرگ در جهان، پس از صومعه‌ی نیویورک، به شمار می‌رود. باغ وحش بوداپست که از سال ۱۸۶۵ آغاز به کار کرد، از قدیمی‌ترین باغ وحش‌های جهان محسوب می‌شود. این باغ وحش بیش از ۱۰۰۰ گونه‌ی جانوری مختلف را در خود جای داده است.

دنبال هر چیزی که باشید، از غذاهای سنتی تا خرید و دیدار از موزه‌ها، همه و همه، قدم به قدم در بوداپست و با تور مجارستان اتریش چک برای شما مهیا هستند.

هزینه‌ها و قیمت‌ها نیز به اندازه‌ای منصفانه است که مجبور به انتخاب بین ارزان و گران نباشید. 

وین- اتریش:


وین پایتخت جمهوری اتریش و یکی از پر بازدیدترین شهرهای اروپا، بخش عمده‌ای از جذابیت و تاریخ غنی خود را وام‌دار موقعیت پرشکوه خود در ساحل رود زیبای دانوب می باشد. شهر وین برای قرنها دروازه بین شرق و غرب اروپا بوده، زمانی مرکز اصلی امپراطوری وسیع هابسبورگ قلمداد می‌شده و امروزه مهم‌ترین مرکز تجاری و فرهنگی اتریش است.

با تور مجارستان اتريش چک پیدا کردن دیدنی‌های تاریخی وین کار سختی نیست. اینرشتات، یا شهرِ داخلی، قلب وین است و آبراهه‌های دانوب قدیم و دانوب جدید هم، مثل دو شاهرگ، از میان شهر می‌گذرند.

میدان اشتفان‌پلاتز، در مرکز اینرشتات، بهترین نقطه برای آغازِ کشفِ وین است؛ میدانی که به پیاده‌راه‌های مهمِ کارنتنر اشتراسه، گرابن و کولمارکت راه دارد و خیلی از دیدنی‌های وین را می‌توانید در حوالی آن ببینید. کلیسای اشتفاندوم، یا کلیسای جامع وین، کاخ الیزابت و مجموعه‌ی کاخ‌های هافبورگ را در همین میدان می‌بینید. بلوارِ پر درختِ رینگ اشتراسه یا، به قول خود وینی‌ها، رینگ دور اینرشتات حلقه زده است و مرز شهر قدیمی را نشان می‌دهد.

اینجا پر است از عمارت‌های شگفت‌انگیز و با شکوهِ قرن نوزدهمی که عظمتِ امپراتوریِ اتریش را به رخ می‌کشند.

وین موزه‌های بسیار زیادی هم دارد و موزه‌ی تاریخ هنر در رینگ اشتراسه از زیباترین موزه‌های اروپا و حتی جهان است. درست پشت موزه‌ی تاریخ هنر، مجموعه‌ی موزیومس کوارتیه (محله‌ی موزه‌ها) را می‌بینید که به خاطر چند موزه‌ی عالی، کافه‌های بی‌نظیر و فضای عمومیِ خوش‌آیندش از محبوب‌ترین دیدنی‌های وین است.
وین همچنان با بسیاری از مناظر تاریخی و برنامه‌های متنوعی شامل رویدادها و سرگرمی‌ها، بازدید کننده‌های بسیاری را به خود جذب می‌کند. وین با فضایی بین‌المللی، دارای جذابیتی مسحور کننده است که متأثر از معماری ناب قدیمی، درشکه‌های معروفش که با نام «فیاکر» و همچنین کافه‌های جذاب کنار خیابان‌هایش با قهوه‌ها و آداب اتریشی می‌باشد.
برخی از جادبه های گردشگری شهر وین که همراه با تور مجارستان اتریش و چک حتما از آنها بازدید خواهید کرد را به صورت فهرست وار در اینجا بررسی می کنیم:
کاخ شونبرون، کاخ هافبورگ، موزه‌ تاریخ هنر، کاخ بِلوِدیره، کلیسای جامع سنت اشتفان، پارک و مرکز تفریحی پراته، رینگ اشتراسه،اشتفان‌پلاتز.

و در پایان سفر به پراگ، پایتخت رازآلود جمهوری جمهوری چک می رسید.
پراگ، پایتخت جمهوری چک را بسیاری رمزآلودترن شهر اروپا می دانند! شهری اغواگر که به عروس اروپا نیز مشهور است . شاید بتوان از آن بعنوان یکی از ۳ مقصد برتر گردشگری در اروپای نام برد.
تقریبا هیچ جهانگرد حرفه ای و علاقمند به گشت و گذار در اروپا را نمی توان یافت که قدم در کوچه پس کوچه های پراگ نگذاشته و یا این شهر را در فهرست اولویت های سفر خود قرار نداده باشد.
درباره پراگ و جادبه های توریستی این شهر زیبا در تور چک به تفصیل سخن گفته ایم.

 

 

 

جهت تهیه بلیط داخلی به صورت آنلاین اینجا را کلیک کنید 

 

لیست هتل‌ها و تعرفه قیمت

نام هتل خدمات هتل قیمت دو تخته
قیمت یک تخته کودک با تخت (۴ تا ۱۱ سال) کودک بدون تخت (۲ تا ۴ سال) توضیحات
EUROSTAR AMBASSADOR Budapest

RENAISSANCE
Vienna

COURTYARD BY MARRIOT Prague
2190 یورو + 35.500.000 تومان 2890 یورو + 35.500.000 تومان 1750 یورو + 30.500.000 تومان 1250 یورو + 30.500.000 تومان
نمایش بیشتر

برنامه روزانه

محل اقامت شب جاذبه‌های مورد بازدید توضیحات
بوداپست
محل اقامت شب جاذبه‌های مورد بازدید توضیحات
بوداپست قلعه بوداپست، پل چین
محل اقامت شب جاذبه‌های مورد بازدید توضیحات
بوداپست
محل اقامت شب جاذبه‌های مورد بازدید توضیحات
وین
محل اقامت شب جاذبه‌های مورد بازدید توضیحات
وین کاخ شون برون، کلیسای اشتفان پلاتس
محل اقامت شب جاذبه‌های مورد بازدید توضیحات
وین
محل اقامت شب جاذبه‌های مورد بازدید توضیحات
پراگ
محل اقامت شب جاذبه‌های مورد بازدید توضیحات
پراگ ساعت نجومی پراگ، قلعه‌ پراگ
محل اقامت شب جاذبه‌های مورد بازدید توضیحات
پراگ
محل اقامت شب جاذبه‌های مورد بازدید توضیحات

شرایط دریافت ویزای مجارستان

مدارک مورد نیاز سفارت مجارستان

 

  • اصل پاسپورت امضا شده با حداقل 6 ماه اعتبار از تاریخ سفر و 2 صفحه خالی رو به روی هم
  • کپی از صفحات ویزاهای شنگن ، کانادا ، آمریکا و انگلیس موجود در پاسپورت
  • اصل پاسپورت های قدیمی + کپی از ویزاهای شنگن ، کانادا ،آمریکا و انگلیس موجود در آنها
  • اصل شناسنامه و کپی روی برگه A4
  • دو قطعه عکس جدید 3.5 در 4.5 (برای 3ماه اخیر) رنگی با زمینه سفید ، مستقیم رو به دوربین ، 80 درصد عکس صورت باشد و در هیچ پاسپورت یا ویزای قبلی استفاده نشده باشد.
  • گواهی اشتغال به کار ، نامه روی سربرگ با حقوق و سمت به صورت کامل و ذکر تاریخ مرخصی (اساس نامه شرکت ، روزنامه رسمی ، جواز کسب ، پروانه مطب ، پروانه وکالت ، فیش حقوقی سه ماه اخیر ، گواهی مستمری بازنشستگی ، پروانه ساختمان یا کارت های صنفی مربوطه)
  • اصل و کپی از لیست پرداخت بیمه تامین اجتماعی
  • در صورت رد ویزا از سوی سفارت دیگر در طی دو سال گذشته ، ارائه توضیحات کتبی به انگلیسی مبنی بر رد ویزا و دلیل سفر مجدد الزامی می باشد .
  • نامه تمکن به انگلیسی + گردش 3 ماه آخر همان حساب و خلاصه حساب به انگلیسی با مهر و امضا بانک صادر شده در کمتر از 5 روز قبل از تاریخ انگشت نگاری. افزایش ناگهانی مانده حساب مورد تایید سفارت نمی باشد . (حداقل موجودی ، به ازای هر نفر حداقل 150 میلیون تومان)
  • برای دانش آموزان و دانشجویان ،گواهی اشتغال به تحصیل با ذکر روزهای مرخصی و همچنین تاییدیه ثبت نام برای ترم آینده
  • اجازه محضری پدر و مادر برای افراد زیر 18 سال که بدون والدین و یا با یکی از آن ها سفر می کنند . (ترجمه رضایت نامه با تاییدیه دادگستری و امور خارجه مورد قبول است.) برای تایید رضایت نامه، علاوه بر اصل شناسنامه کسانی که اسامی آنها در رضایت نامه ذکر شده ، الزامی است.
  • سند ملک ( در صورت عدم وجود سند ملک ، جهت دریافت اطلاعات برای شرایط گرفتن ویزا با کارشناسان فروش تماس حاصل فرمائید. )
  • تمام مدارک ترجمه رسمی انگلیسی با مهر مترجم ، دادگستری و مهر امور خارجه باشد.
  • ضمانت نامه بازگشت برای هر نفر الزامی است . (حداقل نفری 700 میلیون تومان)

لازم به ذکر است با توجه به مدارک ارائه شده و نظر سفارت ممکن است مدارک دیگری از مسافر درخواست شود که تهیه و ارائه آن ها جهت ویزا الزامی است .

ارائه اصل تمام مدارک به نیکا گشت الزامی است . (لطفا کلیه مدارک مستند و قابل استعلام باشد. )

تا زمان تکمیل مدارک و تسویه ریالی تور ثبت نام شما قطعی نمی باشد.

بوداپست

وین

پراگ

براتیسلاوا

درخواست تور