سوغاتی های ژاپن

درباره سوغاتی های ژاپن

Kimono or Yukata

لباسی به عمق هویت یک ملت!

کیمونو، اغلب نشان دهنده سن، جنسیت، رسمی بودن مراسم و گاهی وضعیت تاهل افراد است. این پوشش عمق و تاریخ یک ملت را توصیف می کند. کیمونو معمولاً ابریشم است، در حالی که یوکاتا، لباس سبک وزن برای ماه های تابستان است که معمولاً از پنبه یا کتان دوخته می شود.

 

Japanese Tea

چای، با طعم یک فرهنگ!

مردم در مهمانی های چای جمع می شدند و بازی « حدس بزن » را انجام می دادند که در آن شرکت کنندگان پس از نوشیدن از فنجان  های چای، نام چای را حدس می زدند. جمع آوری و به نمایش گذاشتن ظروف چای با ارزش نیز در میان قشر مرفه رواج داشته است. چای سبز مانند ماچا، سنچا یا هوجیچا به طور گسترده در ژاپن مصرف می شود و خرید برگ چای یا ست چای باکیفیت می تواند یک انتخاب عالی برای علاقه مندان به چای باشد.

Japanese Pottery

ظروفی برای بیان تاریخ!

ژاپن به خاطر سفال های نفیس خود مشهور است. شما می توانید طیف گسترده ای از سبک های سفال را پیدا کنید، از جمله ظروف معروف آریتا و کوتانی. خرید فنجان چای، کاسه یا بشقاب های تزئینی را به عنوان سوغاتی در نظر بگیرید.

Origami

کاغذی به شکل احساسات!

اینان تنها کاغذ نیستند! دوره ای تنها کشیشان و اعضای دربار شاهنشاهی به آن دسترسی داشتند. از طرح سنتی پروانه ای در مراسم های عروسی شینتو استفاده می شده است و این هنر امروزه هم نسل به نسل منتقل شده است. می توانید کتاب های آموزش آن را برای سوغاتی همراه خود بیاورید.

Maneki-neko

گربه های شانس را به خانتان بیاورید!

“گربه اشاره” یا Maneki-neko یک مجسمه سنتی ژاپنی است که اعتقاد بر این است که شانس و اقبال میاورد. این مجسمه های گربه با یک پنجه بلند شده در مغازه ها و خانه های سراسر ژاپن پیدا می شوند.

 

Japanese Fans

بادبزنی مرموز و همه کاره!

در ژاپن باستان، به عنوان نمادی برای رتبه افراد در جامعه استفاده می شد. آنها همچنین به عنوان سلاح و برای نوشتن پیام استفاده می شدند. در نبردها از آنها به عنوان علامتی برای سربازان استفاده می شد و هنوز هم در مراسم های مهم استفاده می شوند.

 

Japanese Calligraphy Sets

هنری از جنس روح!

خوشنویسی یک هنر مورد توجه در ژاپن است. شما می توانید مجموعه های خوشنویسی برگرفته از قلم مو، جوهر و کاغذ را ببینید و به شما این امکان را می دهد که هنر دست و روح خود را در صفحه سفید به تصویر بکشید.

 

Furoshiki

پارچه ای برای شگون هدایا!

گفته می شود در دوره هایی برای شوگون هدایا از این پارچه ها با اشکال متفاوت استفاده می شد و در حمام های بزرگ در محل سکونت اربابان فئودال استفاده از این بسته بندی بسیار رایج بوده است. این روزه برای نشان دادن اهمیت افراد و نشان دادن هنر خود از این بسته بندی ها استفاه می کنند و ما هم به شما پیشنهاد می کنیم.

Traditional crafts:

صنایع دستی نری منحصر به فرد!

ژاپن میراث غنی صنایع دستی سنتی مانند لاک الکل، کاغذ واشی، شمشیر سامورایی، عروسک های چوبی (کوکشی) و صنایع دستی بامبو دارد. این صنایع دستی نشان دهنده هنر ژاپنی است و سوغاتی های منحصر به فردی را به وجود می آورد

Foods and snacks

طعم ها را به خانه بیاورید!

اسنک ها، آب نبات ها و خوراکی های ژاپنی می توانند سوغاتی های خوبی باشند. به دنبال گزینه های محبوب مانند کیت کت با طعم ماچا، کراکر برنج (senbei) یا شیرینی های سنتی ژاپنی (واگاشی) باشید.

 

 

گالری تصاویر