امارات متحده عربی (آسیا)

امارات متحده عربی

 

پادشاهی فدرال در جنوب غربی آسیا و شرق عربستان قرار دارد این کشور با کشورهای قطر و عربستان و عمان و خلیج فارس همسایه است.

در اصل امارات متحده عربی از هفت شیخ نشین کوچک تشکیل شده است.

این شیخ نشین ها شامل ابوظبی که پایتخت است، دبی، شارجه ، عجمان،  فجیره رأس‌الخیمه و ام القوین است.

هر ساله در ۲ دسامبر روز ملی امارات جشن گرفته می شود.

این کشور در سال ۱۹۷۱ از بریتانیا مستقل شد.

امارات متحده عربی دارای استقلال زیادی است و هرکدام از این هفت شیخ نشین دارای استقلال خود هستند و هرکدام یک امیر یا حاکم دارند که به صورت موروثی وظیفه حاکمیت آن را ایفا می کنند .

این کشور پنجمین کشور مهاجرپذیر دنیاست و چهارمین صادر کننده نفت دنیا بعد از نفت این کشور از توریست خود درآمد بسیار زیادی دارد و همانطور که میدانید دبی و شارجه یکی از مهمترین مقاصد گردشگری در تمام دنیا هستند فرهنگ این کشور تاثیر گرفته از فرهنگ ایرانی هندی و آفریقای شرقی است .

 

گردشگری یکی از مهمترین بخش های توسعه دهنده اقتصادی برای این کشور به حساب می‌آید و شهر دبی به عنوان مقصد برتر گردشگری در خاورمیانه شناخته شده است .

حتی در سال ۲۰۱۳ در دبی ۱۰ میلیون گردشگر وجود داشت و این آمار ، آمار بسیار زیادی است و بعد از دبی ابوظبی و شارجه نیز گردشگرپذیر هستند.

دارای دو اعلا این اتحاد و امارات است که توانسته با تمام رقبای خود در سطح بین المللی مقایسه شود و پیروزی از آن خود کسب کند چون هواپیمایی اتحاد و امارات جز محبوب ترین اعلان های جهان هستند.

اگر بخواهیم در مورد آب و هوای این کشور بگوییم تابستان های آن داغ و مرطوب و زمستان‌های آن ملایم است و بیشتر توریست آن در فصل‌های پاییز و زمستان به این کشور مراجعه می‌کنند.

در حال حاضر جمعیت این کشور حدود چهار میلیون نفر است .

واحد پولی آن درهم می‌باشد ۹۶ درصد مردم این کشور مسلمان هستند و زبان رسمی کشور عربی است اما به خاطر توریست پذیر بودن و مهاجر پذیر بودن این کشور زبان‌های فارسی و انگلیسی بسیار در آن رایج است

واحد پولی : درهم

اختلاف ساعت با ایران : +۰۰:۳۰

زبان رسمی : عربی

پرچم :

 

 

 

 

برای تهیه بلیط های داخلی در هر ساعت شبانه روز اینجا را کلیک کیند .

 

گالری تصاویر